ПРОТОКОЛ № 13 засідання робочої групи із законодавчого та інституційного забезпечення реформ Харківського регіонального Комітету з економічних реформ
ПРОТОКОЛ № 13
засідання робочої групи із законодавчого та інституційного забезпечення реформ Харківського регіонального Комітету з економічних реформ
Місце проведення: від 12 травня 2011 року
м. Харків, вул. Сумська, 64
мала зала Будинку рад
Присутні: члени робочої групи та запрошені згідно зі списком
Порядок денний:
1. Про Національний план дій на 2011 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010–2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», затверджений Указом Президента України від 27 квітня 2011 року № 504.
Слухали:
Інформацію голови робочої групи Хоми В.В. про необхідність реформування системи надання адміністративних послуг в Україні, що надаються органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, іншими бюджетними установами, державними підприємствами, їх посадовими чи службовими особами, а також іншими суб’єктами, які згідно із законом уповноважені здійснювати владні (виконавчі та розпорядчі) функції.
Вирішили:
Інформацію голови робочої групи Хоми В.В. про необхідність реформування адміністративних послуг взяти до відома.
2. Щодо необхідності проведення інвентаризації адміністративних послуг, що надаються обласною та районними державними адміністраціями.
Cлухали:
Інформацію начальника відділу забезпечення діяльності апарату обласної державної адміністрації Головного юридичного управління обласної державної адміністрації Барановської Т.М. про роботу з визначення переліку адміністративних послуг, що надаються структурними підрозділами обласної державної адміністрації.
Вирішили:
Інформацію начальника відділу забезпечення діяльності апарату обласної державної адміністрації Головного юридичного управління обласної державної адміністрації Барановської Т.М. взяти до відома.
Голосували одностайно
Секретар робочої групи І.В. Воронова