Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Вадим Данієлян відвідав Куп’янський район з робочою поїздкою

Вадим Данієлян відвідав Куп’янський район з робочою поїздкою

19 вересня заступник голови ХОДА взяв участь у засіданні колегії Куп'янської райдержадміністрації та провів в районі особистий прийом громадян.

Під час засідання колегії Вадим Данієлян зазначив, що цього року на реалізацію інфраструктурних проектів у Куп'янському районі з обласного бюджету було спрямовано 28 млн грн.

«Це кошти на ремонт доріг, капітальний ремонт системи опалення в Глушківській ЗОШ, реконструкцію системи опалення в Курилівській ЗОШ, технічне переоснащення системи опалення в районному будинку культури, капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі відділу освіти та інші важливі об’єкти, які чекали на відновлення десятиріччями, - сказав заступник голови ХОДА. – Завдяки ініційованій Президентом реформі децентралізації ми маємо зміцнені місцеві бюджети та можливість реалізовувати такі проекти. Голова ХОДА Юлія Світлична докладає максимум зусиль, щоб кошти, які сьогодні має Харківщина, використовувалися ефективно та з користю для громади. Саме тому наш регіон посідає лідируючі позиції в рейтингах розвитку протягом останніх років».

Вадим Данієлян також зазначив,  що з 17 вересня в районі розпочалися роботи з капітального ремонту дороги від Куп'янська до кордону з Луганською областю.

Після засідання колегії заступник голови ХОДА провів особистий прийом громадян, під час якого до нього звернулися з проханням сприяти виділенню коштів з обласного бюджету для проведення капітального ремонту сільського клубу в с. Курилівка-1, реконструкції вуличного освітлення в с. Смородьківка,  капітального ремонту покрівлі будівлі районного архіву.

Вадим Данієлян пообіцяв детально вивчили озвучені питання та сприяти їх вирішенню в рамках повноважень обласної адміністрації.

На завершення робочої поїздки заступник голови ХОДА ознайомився з результатами ремонтних робіт, проведених на ділянці дороги Чугуїв-Мілове від Куп'янського району до кордону з Луганською областю.