Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

У курсантів ХНУПС почалась перша льотна практика

У курсантів ХНУПС почалась перша льотна практика

Польоти відбуватимуться на легкомоторних літаках українського виробництва типу ХАЗ-30.

30 травня на літовищі Харківського аероклубу Товариства сприяння обороні України імені Валентини Гризодубової відбулося урочисте відкриття льотної практики у курсантів другого курсу льотного факультету Харківського національного університету Повітряних Сил імені Івана Кожедуба (ХУПС).

Протягом наступних 4 місяців – до кінця вересня 2018 року - 30 хлопців проведуть у небі по 45 годин, з яких 15 годин відведено самостійним польотам.

Перед першим в житті польотом успіхів курсантам побажав начальник штабу – перший заступник начальника ХНУПС військовий льотчик першого класу генерал-майор Олексій Котов.

«Перше «побачення» з небом льотчики запам’ятовують на  все життя. У ту мить, коли шасі відриваються від землі, у пілота нібито виростають крила. Сьогодні другокурсники зробили важливий крок на шляху до здійснення своєї небесної мрії і набуття права називатися військовим льотчиком. Слухайте уважно всі поради старших наставників і досягнете висот професіоналізму, - сказав Олексій Котов.  

Планується, що до завершення льотної практики кожен з хлопців відпрацює такі польотні завдання, як: політ по колу, за маршрутом, виліт у зону, гірка та інші вправи на простий пілотаж. При цьому польоти виконуватимуться на швидкостях до 200 кілометрів за годину в діапазоні висот від 150 до 1000 метрів.

За словами начальника льотного факультету ХНУПС військового льотчика першого класу полковника Геннадія Дубовика, польоти на легкомоторних літаках є опануванням першого рівня підготовки пілота в погонах. На другому рівні хлопці підійматимуться в небо вже на реактивних Л-39 «Альбатрос» та транспортних Ан-26. А на найвищій сходинці підкорення неба курсанти сідатимуть у кабіну бойових літаків типу МіГ-29, Су-27 чи Су-25.

Довідка. Літак ХАЗ-30 призначений для первинного навчання пілотів аероклубів, льотних училищ військової і цивільної авіації, а також для виконання польотів приватними особами. Літак оснащений австрійським двигуном Rotax-912 ULS. Його максимальна швидкість – 200 км/год, довжина розбігу – 100 м, довжина пробігу – 100 м. Максимальна злітна маса літака складає 650 кг, максимальна посадкова маса – 650 кг, максимальна маса спорядженого літака – 565 кг, маса порожнього літака – 395 кг.