Що робити, якщо я поїхав в інше місто і захворів? Роз’яснення МОЗ
Вже з липня НСЗУ спрямовуватиме кошти за обслуговування пацієнтів у конкретні медзаклади.
«Водночас, вибір свого лікаря - це не лише новий принцип оплати медичних послуг, а й культура взаємодії лікаря і пацієнта, сервісні вимоги до медзакладів, - говорять фахівці. - Сьогодні відповідаємо, чи буде лікар їздити на виклики додому, до кого звертатись, якщо захворіли у іншому місті, що робити, якщо ваш лікар пішов у відпустку, на лікарняний чи змінив місце роботи».
Чи залишаться виклики сімейного лікаря додому
Так, виклик додому сімейного лікаря, терапевта та педіатра входить до переліку послуг, які надаються на первинній ланці. Кожен лікар зможе виїжджати до своїх пацієнтів. Щоби вирішити, чи потрібно їхати на виклик, лікар поспілкується з пацієнтом телефоном і вирішить чи справді треба їхати, чи достатньо буде консультації телефоном, чи пацієнт зможе сам приїхати до амбулаторії. Чи буде лікар виїжджати додому - залежить від стану пацієнта, а не від того, як далеко він знаходиться від лікаря.
Що робити, якщо мій лікар змінив місце роботи
Заклад, у якому ви підписали декларацію, зобов’язаний вас повідомити про зміну роботи вашого лікаря заздалегідь. Надалі ви вирішуєте - чи підписати декларацію з іншим лікарем у цьому медзакладі, чи продовжити обслуговуватися у вашого лікаря, проте в іншому місці. Якщо у вас будуть проблеми з пошуком нового лікаря, зверніться до місцевого департаменту/управління охорони здоров’я і вам допоможуть.
Що робити, якщо мій лікар пішов у відпустку або на лікарняний
У такому разі адміністрація медзакладу, в якому працює ваш лікар, визначить іншого фахівця, який у цей період замінятиме вашого лікаря.
Що робити, якщо я поїхав в інше місто і захворів
Якщо ви поїхали в інше місто, і там щось сталося, то працює невідкладна допомога. Зверніться до найближчого закладу з надання первинної медичної допомоги. Підписувати декларацію для одноразового звернення потреби немає.
Як записатися на прийом до мого лікаря
Записатись до лікаря можна буде особисто, телефоном, електронною поштою чи іншими доступними засобами. Якщо змінився номер телефону, адреса електронної пошти тощо – пацієнти мають бути проінформовані.