Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Вихід на міжнародні ринки потрібно починати зі створення бренду Харківського регіону. Гаррієт Мучлі-Вайс

Вихід на міжнародні ринки потрібно починати зі створення бренду Харківського регіону. Гаррієт Мучлі-Вайс

Перспективи міжнародного співробітництва в рамках Офісу Харківської області у Вашингтоні обговорили під час панельної дискусії, присвяченій співпраці з США і виходу на глобальні ринки.

Про проекти, що успішно реалізуються в рамках роботи Офісу у Вашингтоні, розповіли під час дискусії глава міжнародного агентства регіонального розвитку «GloBee» Дмитро Шувал і координатор офісу Шай Франклін.

Одним з результатів роботи офісу стало підписання в рамках Міжнародного форуму «Інновації. Інвестиції. Харківські ініціативи!» контракту між Харківською фармацевтичною фабрикою «Здоров'я» і Американською фармкомпанією «Unisity».

Також в ході панельної дискусії відбулося підписання угоди про співпрацю між агентством «GloBee» і компанією «Strategy XXI Partners», яка буде займатися менеджментом Офісу Харківської області в Нью-Йорку, який планується відкрити у жовтні.

Керівник компанії Гарієт Мучлі-Вайс зазначила, що просування продукції наших компаній на міжнародні ринки і пошук інвесторів необхідно починати зі створення бренду регіону. Підвищити впізнаваємість Харківської області в США і створити її позитивний імідж у інвесторів – такими будуть першочергові завдання офісу в Нью-Йорку.

Також в ході панельної дискусії виступили представники великих міжнародних інвестиційних компаній, які працюють в Україні, зокрема, Dragon Capitals, Horison Capital, Empire State Capital Partners. Вони висловили готовність інвестувати в українські проекти та впевненість в їх успішності.