В Харкові обговорять втілення системи електронного документообігу (СЕДО)
Конференція «СЕДО: практичні рішення та технології» пройде 30 вересня в ХарРІ НАДУ при Президентові України (просп. Московський, 75) з 10:00 до 18:00.
На заході буде розглянуто впровадження системи документообігу в державних структурах, модель фінансування проектів щодо створення інфраструктури для інсталяції СЕДО приватними інвесторами і порядок відшкодування інвестицій.
«Мета конференції - створення майданчика для всіх учасників інвестиційного процесу при втіленні системи електронного документообігу в державних структурах, - розповідають організатори. – Також ми сподіваємось на збільшення інтересу державних установ (ВНЗ, ОДА, МДА, компаній) до впровадження необхідної інфраструктури для інсталяції СЕДО, яка розроблена фахівцями Адміністрації Президента України».
В ході дискусій будуть розглянуті питання системи електронного документообігу в державних структурах, практичні приклади втілення СЕДО, державно-приватне партнерство, фінансування проектів втілення СЕДО, а також інформаційної безпеки даних в цій системі.
За інформацією організаторів конференції, в заході планують взяти участь:
- одержувачі СЕДО (державні структури - ВНЗ, МДА і ОДА), інші державні компанії);
- державні органи, які беруть участь в організаційному процесі, представники виконавчої та законодавчої влади (Кабмін, МЕРТ, АПУ, ВРУ);
- постачальники рішень (ІТ-компанії, які володіють інтелектуальною власністю і ресурсами для побудови інфраструктури держоргану для установки СЕДО);
- міжнародні організації, фонди, які мають програми допомоги у фінансуванні програм реформ в Україні (USAID, EBRD, Фонд Сороса «Відродження», інші донори);
- приватні фонди та інвестори;
- консультаційні компанії (представники «Великої четвірки», юридичні компанії).
Деталі щодо формату та умов участі можна дізнатись у організаторів: [email protected] (Оксана Гагіна), [email protected] (Марина Мединська). Тел.: (067) 375-76-37, (095) 356-99-69.
Довідка. Конференція проводиться за участю представників Адміністрації Президента України та за підтримки ГО «ІТ-Альянс», Національної академії державного управління при Президентові України.