З 1 серпня переселенці зможуть отримати електронні пенсійні посвідчення
Ощадбанк розпочинає виготовлення цих документів та обмін існуючих платіжних карток на нові.
«Виготовлення електронних пенсійних посвідчень здійснюється виключно у разі звернення клієнта і є безкоштовним для нього. Звертаємо увагу на те, що неотримання ЕПП не призведе до неотримання пенсії», - зазначають у Мінсоцполітики України.
Для отримання електронного пенсійного посвідчення (ЕПП) пенсіонерам – внутрішньо переміщеним особам необхідно здійснити наступні кроки:
1. Звернутись до Пенсійного фонду за місцем фактичного проживання та написати заяву на виготовлення ЕПП. Надати до Пенсійного фонду паспорт, довідку про присвоєння ідентифікаційного номера та інші документи, необхідні для формування пенсійної справи.
2. За місяць після подання заяви звернутись до відділення Ощадбанку, зазначеного пенсіонером у заяві на виготовлення ЕПП. Надати до Ощадбанку наступні документи: паспорт, довідку про присвоєння ідентифікаційного номера, довідку про взяття на облік особи, яка переміщується.
3. Укласти з Ощадбанком договір, отримати ЕПП та одразу активувати його в касі Ощадбанку.
«Звертаємо увагу на те, що протягом першого року строку дії ЕПП кожні 6 місяців пенсіонерам потрібно звертатись до відділення Ощадбанку, в якому отримано ЕПП, для обов’язкової фізичної ідентифікації. Протягом другого та третього року строку дії ЕПП потрібно звертатись до того ж відділення Ощадбанку раз на рік», - інформують у міністерстві.