Міст у Барвінковому відкрили для транспорту
Конструкція дозволила відновити сполучення між двома частинами міста, порушене восени 2014 року.
Будівельники завершили роботи на мості через річку Сухий Торець: зробили повітряну ізоляцію та заасфальтували дорогу. Ці роботи технологічно не могли виконати взимку, тому, починаючи з 30 грудня 2015 року, новий міст працював тільки для пішоходів і велосипедистів. Офіційне введення в експлуатацію пройшло без урочистостей - у робочій обстановці. На підписанні акту прийому-передачі моста був присутній заступник голови ХОДА Марк Беккер, керівництво міста та району і представники компанії-підрядника - ТОВ «Стальконструкція».
«Міст був побудований у найкоротші терміни за новими технологіями, - зазначив заступник керівника облдержадміністрації. - Основний обсяг робіт виконали в 2015 році - міст змонтували повністю та перед Новим роком відкрили для пішоходів. До цього моменту тут був тимчасовий металевий пішохідний міст, досить травмонебезпечний взимку. Сьогодні це прекрасний міст, закінчені всі види робіт. У цьому столітті це перше велике будівництво на території Барвінкового».
Виділення необхідних для будівництва коштів з обласного бюджету стало можливим завдяки підтримці голови ХОДА Ігоря Райніна. За його ініціативи реконструкцію моста в Барвінковому внесли до Програми соціально-економічного розвитку Харківської області.
Нагадаємо, міст через річку Сухий Торець прийшов в аварійний стан в 2014 році - у зв'язку з активним використанням не тільки цивільним транспортом, а й військовою технікою, яка йшла до зони АТО. Колишній міст, що був побудований у 1951 році, було розраховано на вантажопідйомність 5 тонн, і таких навантажень він не витримав. 25 жовтня 2014 року його закрили.
«Цей об'єкт - стратегічно важливий для Барвінкового, - пояснив заступник голови ХОДА. - На одному боці міста знаходиться Центральна районна лікарня та всі служби - районна адміністрація, поліція, прокуратура, суди, пенсійний фонд, управління соцзахисту, служба зайнятості, всі відділення банків, одна з найбільших міських шкіл. На іншому - залізничний і автовокзали, пошта, три міських школи, кілька садочків, Будинок дитячої творчості, стадіон, дитячо-юнацька спортивна школа, церква. У першу чергу, через відсутність нормального сполучення між двома частинами міста страждали люди похилого віку - «швидкі» в об'їзд діставалися дуже довго. Та ж проблема була й із прибуттям на виклик поліції. Новий міст нарешті вирішив ці проблеми».
Будівельники гарантували барвінківчанам безпечну роботу об'єкта та тривалий період його експлуатації. Новий міст витримує навантаження 60 тонн, тому може пропускати як великовантажні фури, так і, за необхідністю, військову техніку. Крім проїжджої частини, на ньому обладнали і тротуари для пішоходів.
Зведення нового моста - перше за тривалий час, але не останнє в найближчій перспективі будівництво в Барвінковому. Керівництво області й цього року планує приділити увагу цьому віддаленому району.
«Голова Харківської облдержадміністрації підтримав фінансування ще декількох об'єктів у Барвінковому. На найближчій сесії обласної ради депутати розглянуть внесення цих об'єктів до Програми соціально-економічного розвитку області, - повідомив Марк Беккер. - Мова йде про закінчення будівництва водопроводу - його необхідно закільцювати, для цього потрібно прокласти ще 125 метрів труб. Другий об'єкт - це будівництво нової свердловини на центральному водозаборі. З водою в місті великі проблеми. Якщо відповідні зміни в програму приймуть, вже цього року почнемо роботи».