Експерти обговорили, як зробити дорожній рух в регіоні більш безпечним
11 листопада в Харкові відбувся «круглий стіл» на тему «Актуальні проблеми підвищення безпеки дорожнього руху: загальнодержавні, регіональні та місцеві аспекти».
Захід, організований «Товариством учасників руху», пройшов у рамках Тижня безпеки дорожнього руху, ініційованого Міністерством охорони здоров'я України.
Дані про ситуацію на дорогах Харківської області під час засідання «круглого столу» навів т.в.о. старшого інспектора з особливих доручень відділу управління превентивної діяльності ГУ НП України в Харківській області Олег Никоненко. Так, за його інформацією, кількість ДТП в регіоні в порівнянні з минулим роком скоротилася на 7,3%. Усього на території області сталося 8466 аварій, у 1815 з них були постраждалі, 180 людей загинули (шестеро з них - діти), більш 2300 були травмовані.
«Із загальної кількості виявлених і задокументованих порушень правил дорожнього руху (39 016 за 10 місяців) найбільша кількість - порушення вимог користування ременями безпеки, на другому місці - порушення з боку водіїв вимог дорожніх знаків. Серйозну стурбованість викликають порушення швидкісного режиму водіями, що, в основному, є головною причиною скоєння ДТП - крім того, як правило, з тяжкими наслідками. Також одним з частих порушень ПДР є керування транспортними засобами в стані алкогольного сп'яніння. Таких фактів було задокументовано 2595, це майже на 14%, більше, ніж у минулому році», - зазначив Олег Никоненко.
Учасники «круглого столу» відзначили, що для підвищення безпеки на дорогах необхідно вживати заходів у різних напрямках: і в процесі здійснення контролю за психофізіологічним станом водіїв, і при проведенні аудиту дорожньої безпеки, і при проектуванні транспортних розв'язок.
Що стосується запобігання дитячого дорожнього травматизму, головний позаштатний дитячий травматолог-ортопед Департаменту охорони здоров'я ХОДА Ігор Бєлоконов зазначив, що на дорогах необхідно встановлювати більше огорож.
«Мені здається, що потрібно створити бар'єрну середу, потрібно більше ставити огороджень, щоб у дитини не було технічної можливості перетнути перехрестя в недозволеному місці, або це було б зробити дуже складно. Діти, на жаль, перетинають дорогу там, де у них є можливість, і не завжди там, де можна. Якщо ми говоримо про дітей, потрібно створювати бар'єрну середу», - зазначив Ігор Бєлоконов.