Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Євгеній Шахненко провів особистий прийом громадян

Євгеній Шахненко провів особистий прийом громадян

Більшість громадян, які прийшли на прийом до Євгенія Шахненка 6 листопада, зверталися за допомогою у вирішенні житлово-комунальних питань.

Питання, підняті на прийомі громадян, головним чином стосувалися послуг електро- і газопостачання, повірки та встановлення газових лічильників.

Так, пенсіонерка з Харкова розповіла про те, що газовий лічильник, який їй встановили безкоштовно, нараховував занадто великий обсяг спожитого газу. При тому, що жінка використовує газ тільки для роботи плити, щомісяця їй нараховували не менш 100 куб. м газу. В результаті за рік у пенсіонерки накопичився борг у 14 тис. грн. За її вимогою лічильник зняли для перевірки, встановивши замість нього інший, згідно з яким жінка споживає не більше 30 куб. м газу на місяць.

Євгеній Шахненко пообіцяв допомогти вирішити питання із заборгованістю, яка, можливо, не відповідає реально спожитій кількості газу.

«Ваша інформація дуже важлива для нас, тому що, ймовірно, мова йде про встановлення лічильників, які умисно працюють прискорено. Всі лічильники, в тому числі й ті, які встановлюються безкоштовно за державними програмами, повинні відповідати технічним нормам. Ми обов'язково вивчимо це питання, здамо ваш лічильник на незалежну експертизу і за підсумками приймемо всі відповідні заходи», - пообіцяв заступник керівника області.