Споживачі області розрахувалися за тепло більш ніж на 100%
За даними Департаменту ЖКГ та розвитку інфраструктури ХОДА, станом на 27 липня споживачі області розрахувались за послуги теплопостачання на 101,4%.
У порівнянні з аналогічним періодом минулого року рівень розрахунків споживачів зменшився на 5,6% (за відповідний період 2014 року – 107,0%).
Найкраще розрахувалося населення – на 111,2% (за відповідний період 2014 року – 111,8%). Установи, які фінансуються з державного бюджету, розрахувалися на 93,1% (за відповідний період 2014 року – 101,2%); місцевих бюджетів – на 89,6% (90,8 %); обласного бюджету – на 96,3% (95,9%). Рівень розрахунку інших споживачів – 91% (за відповідний період 2014 року – 90,9%).
За надані послуги водопостачання і водовідведення станом на 27 липня споживачі Харківщини розрахувалися на 83%. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року рівень розрахунків споживачів зменшився на 19,8% (за відповідний період 2014 року – 102,8%).
Рівень розрахунків населення складає 98,1% (за відповідний період 2014 року – 104,2%). Установи, які фінансуються з державного бюджету, розрахувалися на 92,9% (за відповідний період 2014 року – 95,2%); місцевих бюджетів – на 95,2 % (94,1%); обласного бюджету – на 101,0% (97,1%). Інші споживачі розрахувалися на 50,2% (за відповідний період 2014 року – 107,2 %).