Районні центри адмінпослуг готуються до реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців
Про це повідомила заступник голови Харківської облдержадміністрації Юлія Світлична. За її інформацією, з 17 червня наш регіон першим в Україні впровадив систему реєстрації прав на нерухомість через центри адмінпослуг. Першим районом області, де адміністратори стали надавати таку послугу, став Харківський. «Завдяки спільній і злагодженій роботі реєстраційних служб, підпорядкованих Головному територіальному управлінню юстиції в Харківській області, та центрів надання адміністративних послуг за короткий термін вдалося забезпечити адміністраторам центру доступ до державного реєстру прав на нерухоме майно, провести навчання і налагодити електронний документообіг між структурами», - підкреслила Юлія Світлична.
Вона зазначила, що відпрацьований алгоритм взаємодії органів реєстрації прав та центрів надання адмінпослуг найближчим часом запровадять у кожному з районів міста та області. Але розширення списку послуг, що надаються центрами, не обмежиться реєстрацією прав на нерухомість.
«В даний момент триває робота з передачі в центри надання адмінпослуг функцій прийому документів наступного напрямку сфери реєстрації - реєстрації фізичних та юридичних осіб-підприємців», - повідомила заступник голови ХОДА.
Довідка. 5 квітня набув чинності Закон України №191-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляції)». Ним передбачена передача функцій прийому документів та видачі результатів адмінпослуг у сфері реєстрації майнових прав та реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в центри надання адміністративних послуг. Законодавством передбачено перехідний період у 6 місяців для передачі функцій центрам. У травні заступник голови облдержадміністрації Юлія Світлична повідомила, що ХОДА спільно з керівництвом Головного територіального управління юстиції в Харківській області прийняли рішення прискорити передачу цих функцій центрам, щоб зробити процес надання адміністративних послуг населенню доступним і відкритим і викорінити можливість корупційних дій у держорганах. До 5 жовтня 2015 року документи будуть приймати і видавати як в реєстраційній службі, так і в ЦНАП. Після 5 жовтня ця функція повністю перейде до центрів надання адмінпослуг.