Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

На трасі Чугуїв-Куп'янськ-Мілове дорожники розпочали ремонтні роботи

На трасі Чугуїв-Куп'янськ-Мілове дорожники розпочали ремонтні роботи

50 млн. грн. на будівельні роботи на стратегічній дорозі, що веде до зони АТО, планують виділити з державного бюджету. Відремонтувати трасу, яка була знищена важкою технікою, необхідно вже цього року - таку позицію в Києві відстоює голова Харківської облдержадміністрації Ігор Райнін. За його дорученням на трасі Чугуїв-Куп'янськ-Мілове стартували ремонтні роботи. Їх хід 17 червня проінспектував заступник голови ХОДА Євгеній Шахненко. Він повідомив, що фахівці «Укравтодору» визнали трасу Чугуїв-Куп'янськ-Мілове аварійною. Дорогу, яка знаходиться на балансі Служби автомобільних доріг України, жодного разу капітально не ремонтували з 1954 року, коли вона була побудована. Після того, як магістраллю в бік Луганська регулярно стала їздити військова техніка, почали возити вантажі - дорога виявилася майже повністю зруйнованою.

«Сьогодні чотири райони - частина Чугуївського, Шевченківський, Куп'янський і Дворічанський - виявилися практично відрізаними від обласного центру. За пропозицією голови Харківської облдержадміністрації Ігоря Райніна був повністю змінений кадровий склад служби автомобільних доріг та харківського облавтодору. Сподіваємося, що новою командою зможемо відремонтувати не тільки цю трасу, а й проблемні дороги по всій Харківській області», - підкреслив Євгеній Шахненко.

Заступник голови Харківської ОДА повідомив: щоб капітально відремонтувати зруйновані ділянки траси і виконати поточний ремонт решти дорожнього полотна, необхідно близько 614 млн грн. Крім фінансування, яке повинні виділити на ремонт дороги з державного бюджету, планується також залучити кредитні кошти одного з німецьких банків.

«На даний момент роботи проводимо трьома різними способами. На виїзді з Чугуєва працює міні-асфальтобетонний завод на колесах, який дозволяє усувати дрібні ями та тріщини. Це ямковий ремонт струменевим методом. Більш серйозні руйнування ремонтуємо класичним ямковим способом. Одна з найбільш болючих точок - ділянка неподалік села Коробочкіне. Тут дороги немає, а тільки напрямок. Всього у нас три таких ділянки протяжністю 30 км. Виконуємо тут комплекс аварійних робіт. Збираємо дорогу за допомогою грейдерів, підбиваємо узбіччя і робимо основу дороги з шлакового покриття», - зазначив начальник служби автомобільних доріг Харківської області Євген Зражевець.