З початку року споживачі області розрахувались за послуги теплопостачання на 72,2%, за водопостачання і водовідведення – на 73,3%
У порівнянні з аналогічним періодом минулого року рівень розрахунків споживачів за послуги теплопостачання зменшився на 4,3% (за відповідний період 2014 року – 76,5%). Рівень розрахунків населення – 82,8% (за відповідний період 2014 року – 75,8%); установи, які фінансуються з державного бюджету – 60,8% (за відповідний період 2014 року – 52%); місцевих бюджетів – 58,6% (за відповідний період 2014 року – 77,6%); інших споживачів – 70,3% (за відповідний період 2014 року – 76,5%). Станом на 14 квітня рівень розрахунків споживачів області за надані послуги водопостачання і водовідведення складає 73,3%. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року рівень розрахунків споживачів зменшився на 21,6% (за відповідний період 2014 року – 94,9%). Рівень розрахунків населення – 95,4% (за відповідний період 2014 року – 98,1%); установи, які фінансуються з державного бюджету – 68,3% (за відповідний період 2014 року – 70,5%); місцевих бюджетів – 80,3% (за відповідний період 2014 року – 87,2%); інших споживачів – 40% (за відповідний період 2014 року – 103,4%).