Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Заяви харків'ян про держреєстрацію прав на нерухомість стали розглядати швидше

Заяви харків'ян про держреєстрацію прав на нерухомість стали розглядати швидше

Такий ефект досягнутий завдяки впровадженню принципу «Прозорий офіс», повідомляє Головне територіальне управління юстиції в Харківській області. За даними начальника Управління Юрія Георгієвського, на Харківщині зменшилася кількість рішень про відмову в державній реєстрації прав на нерухоме майно. Цю інформацію він повідомив під час відеоконференції з першим заступником міністра юстиції України Наталією Севостьяновою. З 1 жовтня 2014 року відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України № 868-р від 17.09.2014, наказу Міністерства юстиції України від 23.09.2014 № 1570/5 «Про заходи щодо реалізації пілотного проекту у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень у містах Вінниці, Дніпропетровську, Львові, Харкові, Черкасах, Чернігові та Києві» у реєстраційній службі Харківського міського управління юстиції здійснюється реалізація пілотного проекту у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

«З початку реалізації пілотного проекту з 1 жовтня 2014 по 1 березня 2015 збільшилась кількість задоволених заяв та зменшилась кількість рішень про відмову в державній реєстрації. Суттєво зменшився час для опрацювання однієї заяви від фізичних та юридичних ociб. До реалізації пілотного проекту він складав 23 хвилини, зараз - 13 хвилин» - підкреслив Юрій Георгієвський.

Довідка. Принцип "Прозорого офісу", який передбачає розподіл функціональних обов'язків спеціалістів, що приймають та розглядають заяви про державну реєстрацію прав (так звані фронт- та бек-офіси), запроваджено у реєстраційній службі Харківського міського управління юстиції за адресою: м. Харків, вул. Короленка, 16, ще з січня 2013 року.

Прийом заяв про державну реєстрацію прав та видача результатів розглянутих заяв, надання консультацій здійснюється спеціалістами у шістьох віконцях на першому поверсі приміщення. При цьому, графік прийому документів фактично співпадає з графіком роботи реєстраційної служби, а саме: понеділок, вівторок, четвер: 9:00 - 18:00, середа: 9:00 – 20:00, п’ятниця: 9:00 - 16:45, перерва: 13:00-13:45, субота (видача документів): 9:00 – 16:00.