Інформація щодо розрахунків споживачів за надані послуги теплопостачання та водопостачання станом на 24 листопада
За оперативними даними Департаменту житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури ХОДА, станом на 24 листопада з початку поточного року споживачі області розрахувались за послуги теплопостачання на 110,4 %. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року, рівень розрахунків споживачів підвищився на 12,7 % (за відповідний період 2013 року – 97,7 %), в том числі: населення – 110,6 % (за відповідний період 2013 року – 107,1 %); установ, які фінансуються з державного бюджету – 102,6 % (за відповідний період 2013 року – 102,9 %); місцевих бюджетів – 103,1 % (за відповідний період 2013 року – 83,2 %); обласного бюджету – 98,5 % (за відповідний період 2013 року – 94,8 %); інших споживачів – 108,8 % (за відповідний період 2013 року – 101,6 %).
Також станом на 24 листопада, рівень розрахунків споживачів області за надані послуги водопостачання і водовідведення складає 87,8 %.
У порівнянні з аналогічним періодом минулого року, рівень розрахунків споживачів зменшився на 10,0 % (за відповідний період 2013 року – 97,8 %), в тому числі: населення – 90,7 % (за відповідний період 2013 року – 101,0 %); установ, які фінансуються з державного бюджету – 94,4 % (за відповідний період 2013 року – 89,0 %); місцевих бюджетів – 98,6 % (за відповідний період 2013 року – 95,5 %); обласного бюджету – 99,8 % (за відповідний період 2013 року – 94,1 %); інших споживачів – 78,0% (за відповідний період 2013 року – 95,7 %).