Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Ігор Райнін ознайомився з роботою Центру надання адміністративних послуг в Балаклеї

Ігор Райнін ознайомився з роботою Центру надання адміністративних послуг в Балаклеї

Перший заступник голови Харківської облдержадміністрації Ігор Райнін 15 жовтня ознайомився з роботою Центру надання адміністративних послуг у місті Балаклія. Ігор Райнін зазначив, що Центр був відкритий для зручності жителів Балаклійщини, і незабаром вони оцінять, наскільки в кращу сторону зміниться якість їхнього життя. Жителям стане зручніше і дешевше оформляти самого різного роду документи.

«Розвиток йтиме вперед, в тому числі і щодо якості надання адміністративних послуг. Те, що ми бачимо, не є великим ноу-хау в світі. Весь цивілізований світ живе за цими правилами. Правилам, які дозволяють людям не бігати по всіх структурах, а приходити в одне місце. Але, ні для кого не секрет, що сфери, пов'язані з наданням тих чи інших послуг, на жаль, є дуже корупційними. Тому ми будемо проводити ряд заходів, щоб припиняти всі спроби службовців скористатися своїм службовим становищем. Прошу державних службовців, які тут присутні, це розуміти», - звернувся Ігор Райнін до колективу Центру.

Заступник голови ХОДА назвав балаклійський Центр надання адміністративних послуг одним з кращих в області. А також зазначив, що заслуга в цьому - голови Балаклійської райдержадміністрації Степана Масельського.

З 1 жовтня Центром в Балаклеї надаються 37 послуг (9 дозвільних документів, 2 послуги райдержадміністрації та 26 послуг, визначених розпорядженням КМУ №523-р).

Довідка. Відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» в Харківській області створені і діють 34 центру надання адміністративних послуг. Центри працюють в 27 районах області та 7 містах обласного значення, включаючи місто Харків.

З 1 жовтня 2014 року окремі послуги, які надавалися підрозділами Державної міграційної служби та Реєстраційної служби, будуть надаватися виключно через утворені місцевими державними адміністраціями центри надання адміністративних послуг. Про це йдеться в розпорядженні Кабміну від 16.05.2014 р №523-р.

Зокрема, мова йде про оформлення та видачу паспорта громадянина України, в тому числі у зв'язку зі зміною прізвища і замість пошкодженого, втраченого або викраденого, вклеювання до паспорта громадянина України фотографії при досягненні громадянином 25 і 45-річного віку, а також реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання та місця перебування особи, видачу довідки про реєстрацію місця проживання/перебування.