Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

У Харкові обговорили питання підготовки тимчасового житла переселенцям і можливості введення спрощеної процедури їх реєстрації

У Харкові обговорили питання підготовки тимчасового житла переселенцям і можливості введення спрощеної процедури їх реєстрації

Повний склад Регіонального координаційного штабу з питань соціального забезпечення громадян України, які переміщуються з районів проведення АТО і тимчасово окупованої території, взяв участь у засіданні Міжвідомчого координаційного штабу під головуванням віце-прем'єр-міністра - міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Володимира Гройсмана. Під час засідання були розглянуті питання щодо підготовки тимчасового житла для переселенців до опалювального періоду, до нового навчального року, реєстрації таких осіб, а також стан адаптації кожної внутрішньо переміщеної сім'ї.

Питання про спрощення процедури реєстрації громадян із зони АТО, яке раніше було запропоновано для розгляду Регіональним штабом Харківської області, було розглянуто на засіданні і набуло чинності в дорученні В. Гройсмана щодо вдосконалення механізму тимчасової реєстрації переселенців з метою прискорення реалізації даної процедури.

За результатами засідання Штабу Володимир Гройсман доручив керівництву обласних державних адміністрацій взяти під особисту відповідальність питання належної адаптації кожної родини. Особливу увагу віце-прем'єр-міністр зосередив на питаннях підготовки тимчасового житла для переселенців до опалювального періоду та їх реєстрації.

Він також доручив облдержадміністраціям вивчити і доповісти через тиждень питання можливості оренди недорогого, але пристосованого для проживання взимку житла в населених пунктах регіонів.

Довідка. Станом на 14.08.2014 р кількість зареєстрованих звернень, що надійшли до Регіонального штабу, становить 43 тис. 703. На даний момент в Харківській області розміщено 11 тис. 951 переселенців. Ці громадяни розміщені в 2 тис. 475 об'єктах, з яких: приватний житловий сектор - 2433 об'єктів; державної, комунальної та приватної власності - 42 об'єкта.