Мінюст планує спрощення процедури реєстрації власності
Через 2 тижні Міністерство юстиції України планує презентувати українському суспільству повну модель подальших реформ у діяльності реєстраційної служби. Про це повідомив сьогодні під час відеоконференції «Ключовий пріоритет у діяльності Міністерства юстиції - захист прав, свобод та інтересів громадян» Міністр юстиції України Павло Петренко.
За його словами, мова йде про те, щоб максимально прибрати контакт службовця з громадянином. Для спрощення процедури реєстрації буде встановлено чіткий перелік документів, який буде знати кожен громадянин. Буде впроваджена електронна черга; можливість реєстрації документів через Інтернет при сплаті вартості послуги через банківські установи. Також в рамках реформи частину реєстраційних дій планується передавати на виконання від державних реєстраторів іншим суб’єктам, наприклад приватним нотаріусам.
«Реєстраційна служба - це той орган, де найбільше число контактів з громадянами - близько 10 млн. Саме від якості їх роботи залежить ставлення громадян до всіх органів юстиції. Тож я особисто зацікавлений зробити роботу реєстраційної служби максимально прозорою. Органи юстиції мають допомагати громадянам у вирішенні правових питаннях, які у них виникають, а не створювати додаткові перешкоди», - сказав Павло Петренко.