«Приватбанк» готовий задовольнити всі запити клієнтів про видачу готівки
Сьогодні під час брифінгу перший заступник директора філії ХГРУ ПАТ КБ «Приватбанк» Наталія Панюшкіна запевнила харків'ян, що банк працює стабільно, всі платежі клієнтів – юридичних осіб проводяться в режимі онлайн. «В даний час безліч питань виникає саме щодо нашого банку, тому що мережа «Приватбанку» найширша, а кількість банкоматів – найбільша в Харкові і області. Природно, виникли проблеми, пов'язані з тим ажіотажем, який зараз відбувається в країні. Збільшилася кількість запитів авторизації для зняття грошей – 20800 запитів до сервера за хвилину по Україні. Проблеми були пов'язані з тим, що таку кількість запитів сервер просто не міг обробити», – повідомила вона.
За словами Наталії Панюшкіної, технічні збої викликали перебої в роботі мережі, але вони жодним чином не пов'язані з наявністю грошей в банкоматах.
«"Приватбанк" докладає всі зусилля, щоб збільшити кількість завантажень банкоматів і за числом, і за обсягом. Я хочу висловити подяку Національному банку України, який відразу ж відгукнувся на наше прохання про позапланове підкріплення. Гроші у нас є, ми готові задовольнити всі запити наших клієнтів про видачу готівки», – повідомила вона.
Також Наталія Панюшкіна звернулася до клієнтів з проханням не піддаватися паніці – банк виконає всі свої зобов'язання. Також «Приватбанк» готовий видавати кошти у разі дострокового розірвання депозиту, але попереджає, що при перерахунку терміну дії депозиту клієнти втратять нараховані відсотки.