Харківська обласна державна адміністрація

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА
ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

«Приватбанк» готовий задовольнити всі запити клієнтів про видачу готівки

20 лютого 2014 | 18:45

Сьогодні під час брифінгу перший заступник директора філії ХГРУ ПАТ КБ «Приватбанк» Наталія Панюшкіна запевнила харків'ян, що банк працює стабільно, всі платежі клієнтів – юридичних осіб проводяться в режимі онлайн. «В даний час безліч питань виникає саме щодо нашого банку, тому що мережа «Приватбанку» найширша, а кількість банкоматів – найбільша в Харкові і області. Природно, виникли проблеми, пов'язані з тим ажіотажем, який зараз відбувається в країні. Збільшилася кількість запитів авторизації для зняття грошей – 20800 запитів до сервера за хвилину по Україні. Проблеми були пов'язані з тим, що таку кількість запитів сервер просто не міг обробити», – повідомила вона.

За словами Наталії Панюшкіної, технічні збої викликали перебої в роботі мережі, але вони жодним чином не пов'язані з наявністю грошей в банкоматах.

«"Приватбанк" докладає всі зусилля, щоб збільшити кількість завантажень банкоматів і за числом, і за обсягом. Я хочу висловити подяку Національному банку України, який відразу ж відгукнувся на наше прохання про позапланове підкріплення. Гроші у нас є, ми готові задовольнити всі запити наших клієнтів про видачу готівки», – повідомила вона.

Також Наталія Панюшкіна звернулася до клієнтів з проханням не піддаватися паніці – банк виконає всі свої зобов'язання. Також «Приватбанк» готовий видавати кошти у разі дострокового розірвання депозиту, але попереджає, що при перерахунку терміну дії депозиту клієнти втратять нараховані відсотки.



Скачати відео

Теги: банк

Версія для друку Поділиться:


Вверх