Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

У Харкові обговорили пріоритети розвитку сучасної освіти

У Харкові обговорили пріоритети розвитку сучасної освіти

В ХГУ «Народна українська академія» відбулася Міжнародна науково-теоретична конференція «Пріоритети розвитку сучасної освіти: теорія, методологія, практика». В обговоренні взяли участь ректор ХГУ «НУА» Валентина Астахова, ректор ХНУ ім. В.Н. Каразіна Віль Бакіров, заступник наукового керівника Національного дослідницького університету «Вища школа економіки» Лев Любімов, а також вчені зі Швеції, Росії, Казахстану, Білорусії і України.

«Харків недаремно позиціонує себе як інтелектуальна, наукова, освітня столиця, і одним з підтверджень цього є Міжнародна науково-теоретична конференція, яка щорічно проходить в Народній Українській академії. Вона пов'язана з освітою, з розвитком інтелекту в 21 столітті. На цій експертній конференції вчені мають можливість висловити свою думку з питання, в якому напрямку сьогодні розвивається освіта, що відбуватиметься з нею. Для нас це дуже важливо, тому що у нас в комплексі під одним дахом перебуває дошкільна, шкільна, вища та післядипломна освіта. Для нас дуже важливі погляди на окремі складові частини системи освіти і на те, як вона розвивається в цілому», - розповіла Катерина Астахова.

У ході конференції учасники проаналізували теоретичні основи визначення пріоритетів розвитку сучасної освіти, порівняли методологічні підходи до розробки даної проблеми в науковій літературі, ознайомилися з міжнародним практичним досвідом інноваційних навчальних закладів.

Довідка. Харківський гуманітарний університет «Народна українська академія» представляє собою навчально-освітній комплекс, що забезпечує умови для безперервної освіти. У структурі комплексу - Дитяча школа раннього розвитку, Спеціалізована економіко-правова школа, Гуманітарний університет і Школа 50 +. Місія НУА - формування інтелігентної людини, здатної заробляти собі на життя висококваліфікованим розумовою працею і цивілізованими методами, яка вміє працювати з людьми і для людей; відпрацювання модуля безперервної гуманітарної освіти.