Кількість звернень громадян до центрів адміністративних послуг щоквартально збільшується на 25%

Станом на 1 грудня 2013 року в центри адміністративних послуг Харківської області надійшло понад 100 тисяч звернень, вони надали близько 30 тисяч послуг. Відповідно до моніторингу, динаміка позитивна – щоквартально кількість звернень громадян збільшується на 25%. Про це повідомив директор Департаменту економіки і міжнародних відносин Сергій Авершин сьогодні в ході засідання правління Громадської ради при ХОДА. Він нагадав, що в 2011 році в Харкові був відкритий Єдиний дозвільний центр, який на сьогоднішній день є одним з кращих в Україні. У ньому працюють більше 60 органів надання адміністративних послуг. Наступним кроком стало відкриття підрозділів центру у всіх 9 районах Харкова, а також у всіх районах області. Найбільш популярні серед населення послуги з видачі паспортів, довідок з земельного кадастру, реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців, питання, пов'язані з приватизацією житла і постановкою на квартирний облік.
«Україна за останній час зробила значні кроки вперед у реалізації цих реформ і посідає набагато краще місце в міжнародних рейтингах, ніж раніше. Зараз ми реалізуємо систему, що дозволяє ввести нові стандарти спілкування державних органів і громадян з надання тих послуг, які повинні надаватися державою. Це не тільки боротьба з корупційною складовою, це підвищення швидкості, якості, зручності роботи чиновників і тих органів, які відповідають за наведення ладу в даній сфері», – заявив Сергій Авершин.