З 1 січня якість надання адміністративних послуг буде однаковою для всіх жителів області
«За останні 2 роки в сфері дерегуляції відбулися кардинальні зміни, і сьогодні ми приступаємо до найскладнішого етапу цієї роботи – масштабного реформування сфери надання адміністративних послуг», – зазначив у ході розширеного засідання Харківського регіонального Комітету з економічних реформ директор Департаменту економіки і міжнародних відносин ХОДА Сергій Авершин. За його словами, основною проблемою на даний момент є нерівномірність фактично наданих адміністративних послуг – є явні лідери в цьому питанні і явні аутсайдери. Також проблемою є відсутність затвердженого на центральному рівні переліку адміністративних послуг, які повинні надаватися Центрами. У результаті керівництво районів і області стикається з ситуацією, коли різні закони по-різному трактують надання однієї і тієї ж послуги.
«Основне наше завдання – реальне спрощення надання послуг населенню області. Наша мета не просто надати послугу, але зробити її доступною для населення. Якщо ми хочемо створити для споживача ефективний механізм і закріпити прозорість процедури отримання документів, то нам необхідний перелік послуг, затверджений на всеукраїнському рівні. Робота з організації і поліпшення якості адміністративних послуг у Харківській області знаходиться на постійному контролі, і ми сподіваємося, що з 1 січня якість надання адміністративних послуг буде однаковою для всіх жителів області», – додав Сергій Авершин.
Він додав, що сьогодні Центри надання адміністративних послуг створені в кожному районі області та місті обласного значення, працює Центр адміністративних послуг Харкова та його територіальні підрозділи в кожному з 9 районів міста.