На Харківщині створено належні умови для реалізації державної політики у сфері реєстрації

Заступник голови ХОДА Олег Анпілогов розповів, що, сьогодні практично всі райони забезпечені приміщеннями, необхідними для роботи реєстраційних служб, в них створені належні умови для доступу для осіб з обмеженими фізичними можливостями. Також впорядковано зберігання матеріалів технічної інвентаризації та архівних справ. Крім того, створені центри надання адміністративних послуг та забезпечено їх належне функціонування. Сьогодні центри працюють в 26 районах і 7 містах обласного значення. З 7 листопада центри почали працювати в кожному районі Харкова.
«Організовано ефективну взаємодію місцевих органів виконавчої влади з місцевими службами територіальних органів юстиції, створено належні умови для реалізації державної політики у сфері реєстрації, в тому числі для здійснення державної реєстрації прав на нерухоме майно та державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб», – підкреслив Олег Анпілогов.