Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Нове керівництво ХТЗ не виконує зобов'язань за контрактом з Лозівським ковальсько-механічним заводом

Нове керівництво ХТЗ не виконує зобов'язань за контрактом з Лозівським ковальсько-механічним заводом

Про це сьогодні в ході брифінгу заявив голова Ради директорів Індустріальної групи УПЕК, народний депутат України Анатолій Гіршфельд. До складу групи входять виробничі підприємства, одним з яких є Лозівський ковальсько-механічний завод. За його словами, сьогодні у цього заводу непроста фінансова ситуація, пов'язана з невиконанням ПАТ «Харківський тракторний завод» своїх зобов'язань за контрактом на постачання комплектуючих для тракторів.

«Традиційно Харків був центром машинобудування, і вся кооперація навколо трактора ХТЗ вибудовувалася на території Харківської області. У тому числі, і Лозівський ковальсько-механічний завод має славну історію роботи з ХТЗ. Контракт на постачання комплектуючих для трактора ХТЗ був підписаний і в лютому цього року. З приходом нового менеджменту на ХТЗ складається, на мій погляд, ненормальна ситуація. Контракт перестав виконуватися. Звісно, жодних питань стосовно якості раніше не висувалося. Протягом двох місяців велися переговори, новому керівництву ХТЗ були запропоновані найбільш вигідні умови і зроблені максимальні знижки на продукцію. У підсумку, не отримавши жодних підстав для припинення договору про поставку 1200 комплектів мостів, ми дізналися, що ХТЗ вже проплатив на півроку вперед поставку китайських комплектуючих, які вони закуповують через Росію. Використання китайських комплектуючих сильно шкодить іміджу ХТЗ, тому що вони не славляться хорошою якістю», - сказав Анатолій Гіршфельд.

Як зазначив Генеральний директор Лозівського ковальсько-механічного заводу Василь Черномаз, підприємство могло б повністю забезпечити ХТЗ тракторокомплектами.

«До червня цього року ХТЗ стабільно співпрацювало з Лозівським ковальсько-механічним заводом і жодних нарікань на якість продукції не було. Ми в цьому році вже поставили близько 250 комплектів мостів з 1200. Нарікання почалися з приходом нового керівництва ХТЗ. А з червня підприємство просто перестало вибирати у нас продукцію. Ця ситуація боляче вдарила по Лозівському ковальсько-механічному заводу. Ми змушені були переводити людей на неповний робочий час», - сказав Василь Черномаз.

Він додав, що сьогодні підприємство ще випускає тракторокомплекти з метою збереження колективу. Поки що комплектуючі лежать на складах: близько 200 тракторокомплектів на складах і порядку 100 - у незавершеному виробництві. Усього на суму 12-13 млн. грн.

У свою чергу, генеральний директор ПАТ «ХТЗ» Владислав Губін стверджує, що він не бачить в Україні вітчизняних виробників, які могли б поставляти йому комплектуючі для трактора. «Україна чимало комплектуючих не виробляє. Саме тому підприємство замовляє деталі в Китаї та інших країнах», - сказав Владислав Губін.