Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

На сесії облради засновано іменну стипендію голови облдержадміністрації для директорів сільських шкіл

На сесії облради засновано іменну стипендію голови облдержадміністрації для директорів сільських шкіл

Сьогодні в ході пленарного засідання сесії Харківської обласної ради було ухвалено рішення про заснування іменної стипендії голови облдержадміністрації для директорів загальноосвітніх шкіл районів Харківської області та міст обласного значення. «Керівнику школи, особливо в сільській місцевості, доводиться вирішувати ряд питань і у освітньому процесу, і щодо стану шкільної будівлі, і з благоустрою, і із залучення соціально відповідального бізнесу. Я думаю, що іменні стипендії цим людям – це не матеріальна винагорода, це наша позиція як депутатського корпусу і знак поваги до їх праці. Я вважаю, їх потрібно сприймати як моральну нагороду. Давайте створимо для людей стимули, щоб вони знали: про них думають, і навіть якщо вони за 200 км звідси вирішують проблеми в організації навчального процесу, депутатський корпус про них пам'ятає. Я думаю, це буде чесно і правильно по відношенню до тих людей, яким ми довіряємо найдорожче, що у нас є – наших дітей», – зазначив голова Харківської облдержадміністрації Михайло Добкін.  

Дане рішення приймається напередодні святкування Дня вчителя. Розмір стипендії становить 2450 грн. без вирахування соціальних виплат, таким чином на руки кожен керівник школи отримає близько 2000 грн. Дана стипендія виплачуватиметься одноразово один раз на рік.

Також Михайло Добкін додав, що на наступній сесії облради буде розглянуто питання про заснування аналогічних стипендії для керівників дитячих садків та позашкільних установ. «Ця сума буде посильною для обласного бюджету», – заявив він.

Довідка: На забезпечення виплати іменних стипендій голови облдержадміністрації керівникам загальноосвітніх закладів районів області та міст Куп’янськ, Лозова, Люботин, Первомайський, Ізюм, Чугуїв в рамках комплексної Програми розвитку гуманітарної сфери виділені кошти у сумі 1 482,250 тис.грн.