Європейський і світовий досвід доводить, що використання платних доріг – це можливість будівництва нових автомагістралей
Для того, щоб зрозуміти, які плюси і які мінуси може принести рішення про передачу в концесію українських автомагістралей, необхідно подивитися затверджений типовий договір, який буде запропонований концесіонерам. Таку думку висловив в ефірі передачі Харківського обласного радіо «Від влади до громади» голова ХОДА Михайло Добкін. Зокрема, в договорі має бути зазначено, які обов'язки бере на себе концесіонер. «Обов'язкова умова створення платної дороги – наявність поруч безкоштовної. Враховуючи, що у нас є дві дороги в напрямку Дніпропетровська, які йдуть паралельно одна одній, ми можемо говорити, що за цими стандартами траса Харків – Перещепине повністю підходить під умови концесії, – зазначив губернатор. – Європейський і світовий досвід показує, що використання платних доріг – це завжди можливість будівництва нових доріг, а також можливість підтримки у хорошому стані тих, що були передані в концесію».