На «гарячу лінію» Департаменту охорони здоров'я за три місяці звернулося понад 200 мешканців області
На телефонну «гарячу лінію» з питань медико-соціального обслуговування, створену три місяці тому, звернулося 217 жителів Харківської області. Про це повідомили в Харківському обласному центрі здоров'я. За словами головного лікаря Центру Володимира Святаша, якщо в перший місяць роботи було зафіксовано всього 36 дзвінків, то в червні їхня кількість зросла практично в три рази.
«Телефони «гарячої лінії» Департаменту вказані на інформаційних стендах усіх закладів охорони здоров'я Харківської області. Також населення було проінформоване через засоби масової інформації», – розповів Володимир Святаш.
Головний лікар зазначив, що в основному дзвінки громадян стосуються соціальних питань: як організувати догляд за важким хворим, як оформити отримання допомоги, які медичні послуги є безоплатними і де їх можна отримати.
«Інколи те або інше питання знаходиться не в компетенції Департаменту охорони здоров'я, але все одно ми прагнемо допомогти кожному заявникові, щоб його проблема була вирішена», – підкреслив Володимир Святаш.
Довідка. «Гарячу лінію» Департаменту охорони здоров'я Харківської облдержадміністрації було відкрито на базі харківського Центру екстреної медичної допомоги і медицини катастроф і Харківського обласного центру здоров'я. Консультації, що стосуються медико-соціального обслуговування, можна отримати за телефонами (057) 712-01-91, 704-72-94 (цілодобово) і (057) 705-31-52 (щодня з 9.00 до 18.00, окрім вихідних і святкових днів).