Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

На «гарячу лінію» Департаменту охорони здоров'я за три місяці звернулося понад 200 мешканців області

На «гарячу лінію» Департаменту охорони здоров'я за три місяці звернулося понад 200 мешканців області

На телефонну «гарячу лінію» з питань медико-соціального обслуговування, створену три місяці тому, звернулося 217 жителів Харківської області. Про це повідомили в Харківському обласному центрі здоров'я. За словами головного лікаря Центру Володимира Святаша, якщо в перший місяць роботи було зафіксовано всього 36 дзвінків, то в червні їхня кількість зросла практично в три рази.

«Телефони «гарячої лінії» Департаменту вказані на інформаційних стендах усіх закладів охорони здоров'я Харківської області. Також населення було проінформоване через засоби масової інформації», – розповів Володимир Святаш.

Головний лікар зазначив, що в основному дзвінки громадян стосуються соціальних питань: як організувати догляд за важким хворим, як оформити отримання допомоги, які медичні послуги є безоплатними і де їх можна отримати.

«Інколи те або інше питання знаходиться не в компетенції Департаменту охорони здоров'я, але все одно ми прагнемо допомогти кожному заявникові, щоб його проблема була вирішена», – підкреслив Володимир Святаш.

Довідка. «Гарячу лінію» Департаменту охорони здоров'я Харківської облдержадміністрації було відкрито на базі харківського Центру екстреної медичної допомоги і медицини катастроф і Харківського обласного центру здоров'я. Консультації, що стосуються медико-соціального обслуговування, можна отримати за телефонами (057) 712-01-91, 704-72-94 (цілодобово) і (057) 705-31-52 (щодня з 9.00 до 18.00, окрім вихідних і святкових днів).