Про результативність роботи зі зверненнями можна говорити лише тоді, коли кожна заява розглядається чиновниками на відповідному рівні їхніх функціональних обов’язків
У програмі «Час влади» на харківському обласному телебаченні заступник голови ХОДА Ігор Шурма розповів, з якими питаннями звернулися до Президента України мешканці Харківської області під час проекту «Діалог з країною», та як вони були вирішені. За його словами, з Харківської області надійшло 288 заяв. Всі вони були розглянуті, і дані відповіді, причому 16 заяв були вирішені позитивно в перший тиждень. Найбільша кількість звернень стосувалася медико-соціальної сфери, потім питання стосувались житлово-комунального сектору, будівництва, юридичного змісту.
Ігор Шурма підкреслив, що є і особливі ситуації. Так, була заява від мешканки м.Харкова з проханням призначити їй субсидію, як виняток, тому що загальна площа її квартири не дозволяє отримувати субсидію відповідно до Закону. Для цього засідає спеціальна комісія – ця заява була вирішена позитивно. Набагато гірше, коли є випадки, які апріорі неможливо вирішити.
«Наприклад, люди можуть звертатися з великою бідою - хтось захворів. На пересадку кісткового мозку треба 300 тисяч євро – дайте матеріальну допомогу. А ми можемо виділити тільки обмежену кількість коштів. Люди, не отримавши від обласної адміністрації 300 тисяч євро, а отримавши максимально, що ми можемо дати - 15 тисяч грн., вважають, що їм не допомогли. Це є питання дуже індивідуальне. З моєї точки зору, про результативність можна говорити лише тоді, коли кожна заява є предметом розгляду чиновниками на відповідному рівні їхніх функціональних обов’язків», - сказав заступник голови ХОДА.