Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Про результативність роботи зі зверненнями можна говорити лише тоді, коли кожна заява розглядається чиновниками на відповідному рівні їхніх функціональних обов’язків

Про результативність роботи зі зверненнями можна говорити лише тоді, коли кожна заява розглядається чиновниками на відповідному рівні їхніх функціональних обов’язків

У програмі «Час влади» на харківському обласному телебаченні заступник голови ХОДА Ігор Шурма розповів, з якими питаннями звернулися до Президента України мешканці Харківської області під час проекту «Діалог з країною», та як вони були вирішені. За його словами, з Харківської області надійшло 288 заяв. Всі вони були розглянуті, і дані відповіді, причому 16 заяв були вирішені позитивно в перший тиждень. Найбільша кількість звернень стосувалася медико-соціальної сфери, потім питання стосувались житлово-комунального сектору, будівництва, юридичного змісту.

Ігор Шурма підкреслив, що є і особливі ситуації. Так, була заява від мешканки м.Харкова з проханням призначити їй субсидію, як виняток, тому що загальна площа її квартири не дозволяє отримувати субсидію відповідно до Закону. Для цього засідає спеціальна комісія – ця заява була вирішена позитивно. Набагато гірше, коли є випадки, які апріорі неможливо вирішити.

«Наприклад, люди можуть звертатися з великою бідою - хтось захворів. На пересадку кісткового мозку треба 300 тисяч євро – дайте матеріальну допомогу. А ми можемо виділити тільки обмежену кількість коштів. Люди, не отримавши від обласної адміністрації 300 тисяч євро, а отримавши максимально, що ми можемо дати - 15 тисяч грн., вважають, що їм не допомогли. Це є питання дуже індивідуальне. З моєї точки зору, про результативність можна говорити лише тоді, коли кожна заява є предметом розгляду чиновниками на відповідному рівні їхніх функціональних обов’язків», - сказав заступник голови ХОДА.