Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Створення центрів надання адміністративних послуг – єдино можливий вид взаємодії між населенням і владою

Створення центрів надання адміністративних послуг – єдино можливий вид взаємодії між населенням і владою

Сьогодні голова Харківської облдержадміністрації Михайло Добкін ознайомився з роботою Центру надання адміністративних послуг та Єдиного дозвільного центру міста Харкова. Він оглянув приміщення центру, зустрівся з його працівниками і вислухав думку відвідувачів, які вперше звернулися щодо адміністративних послуг. «Сьогодні реєстратори та адміністратори просто передають документи, але не ухвалюють рішення. Це європейський підхід – єдино можливий, виходячи з людського фактора, вид взаємодії між населенням і владою. Це було завдання, поставлене перед нами Президентом України, і сьогодні ця система вибудовується. За підсумками минулого року Харківський дозвільний центр був визнаний кращим в Україні. Ми не хочемо сказати, що все ідеально, але обласна і міська влада робить все можливе, щоб полегшити людям отримання документів дозвільного характеру або адміністративних послуг», – зазначив губернатор.

У Єдиному дозвільному центрі м. Харкова беруть участь представники 22 місцевих і 19 регіональних дозвільних органів, працюють 27 державних адміністраторів, видається 89 документів дозвільного характеру. У Центр надходить близько 600 звернень на день.

У Центрі надання адміністративних послуг беруть участь представники 18 державних органів і працюють 10 адміністраторів. Надається близько 150 адміністративних послуг.

Послуги також можна отримати за допомогою Інтернет через віддалений кабінет Центру або надіславши запит поштою.

Теги