Діяльність реєстраційних служб Харківської області буде вдосконалена
20 червня 2013 року в Малій залі Будинку рад під головуванням заступника голови обласної державної адміністрації Олега Анпілогова відбулася нарада з питання вдосконалення діяльності реєстраційних служб області для забезпечення ефективного виконання ними завдань та функцій, визначених чинним законодавством України. Під час наради Олег Анпілогов відзначив, що проблемних питань у діяльності реєстраційних служб області достатньо і для їх вирішення потрібен системний та правильно організований підхід. За його словами, керівництву реєстраційної служби області необхідно негайно вжити додаткових заходів, спрямованих на забезпечення нормальної роботи реєстраційних служб і створення комфортних умов для реалізації юридичними та фізичними особами своїх прав, гарантованих Конституцією та законами України.
«З метою виконання доручення Президента України ми всі з вами повинні сьогодні проаналізувати в розрізі кожного району області те, що зроблено, що не зроблено, які наявні проблеми і знайти шляхи для їх вирішення. Все це робиться для того, щоб не було жодних перешкод для виконання тих завдань, що покладені на реєстраційну службу. Перш за все, необхідно створити нормальні та комфортні умови для реалізації своїх прав юридичними особами та фізичними особами – підприємцями для отримання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації», – звернувся Олег Анпілогов до присутніх на нараді.
За результатами наради заступник голови обласної державної адміністрації Олег Анпілогов надав відповідні доручення головам районних державних адміністрацій щодо вжиття додаткових заходів для забезпечення реалізації державної політики у сфері реєстрації, в тому числі щодо здійснення з 1 липня 2013 року реєстраційними службами територіальних органів юстиції державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Крім того, міським головам міст обласного значення, керівництву Головного управління юстиції у Харківській області та реєстраційної служби Головного управління юстиції у Харківській області надані відповідні рекомендації. Також, на нараді були визначені основні завдання для забезпечення неухильного виконання актів Кабінету Міністрів України з питань, що регулюють функціонування системи органів державної реєстрації, надані рекомендації щодо вирішення проблемних питань їх діяльності.
Вказана нарада проводилася за участю голів районних державних адміністрацій, міських голів міст обласного значення, керівництва Головного управління юстиції у Харківській області, керівників районних управлінь юстиції Харківської області, керівників реєстраційних служб територіальних органів юстиції та керівництва Юридичного департаменту Харківської обласної державної адміністрації.
Під час наради були обговорені питання про стан виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 04.02.2013 № 47-р «Деякі питання належного функціонування системи органів державної реєстрації речових прав на нерухоме майно» та розпорядження Кабінету Міністрів України від 15.05.2013 № 301-р «Деякі питання функціонування органів державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців», а також розглянуті пропозиції щодо вжиття додаткового комплексу організаційно-управлінських заходів, спрямованих на забезпечення належної реалізації
на території Харківської області державної політики у сфері реєстрації.