Основне завдання голів райдержадміністрацій - створення центрів надання адміністративних послуг та їх належне функціонування
Про це в ході розширеного засідання колегії облдержадміністрації розповів заступник голови ХОДА Олег Анпілогов. Він підкреслив, що в рамках реалізації програми економічних реформ на 2010-2014 рр. «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава» Президентом України поставлено завдання комплексного реформування системи адміністративних послуг, в тому числі, системи надання послуг у сфері державної реєстрації.
«На Харківщині районними державними адміністраціями разом з органами місцевого самоврядування області проведено комплекс організаційно-профілактичних заходів щодо забезпечення належних умов для роботи державних реєстраторів реєстраційних служб районів», - зазначив Олег Анпілогов.
Говорячи про роботу реєстраційних служб Харківської області, заступник голови ХОДА розповів, що реєстраційними службами за минулі та поточний роки зареєстровані 96 громадських організацій, 62 структурних утворення політичних партій, 21 благодійна організація тощо
Однак, за словами Олега Анпілогова, незважаючи на великий обсяг вионаної роботи, ряд питань, вирішення яких є обов'язковим для ефективної роботи реєстраційних органів поки залишаються невирішеними. Так, в даний час реєстраційні служби не забезпечені архівними приміщеннями для зберігання матеріалів БТІ, реєстраційних книг, а також архівних справ реєстраційні служби Близнюківського, Дергачівського, Дворічанського, Зміївського, Шевченківського, Нововодолазького та багатьох інших районів.
«Необхідно пам'ятати, що основне завдання для всіх глав районних державних адміністрацій області на цей рік є створення центрів надання адміністративних послуг та їх належне функціонування», - сказав заступник голови ХОДА.