Автоматизована система обліку публічних документів ХОДА нараховує більше 8 тисяч документів
У поточному році було суттєво вдосконалено сторінку сайту ХОДА, призначену для осіб, що запитують публічну інформацію. Про це повідомив в ході прес-конференції, яка відбулася в рамках Днів відкритості Харківської області, начальник управління забезпечення доступу до публічної інформації Дмитро Ястрєбов. За його словами, однією з головних змін є те, що на сторінку додано модуль автоматизованої системи обліку публічних документів, який забезпечує зворотний зв'язок з користувачем. Зворотний зв'язок організований так, що, знайшовши необхідний документ, людина може автоматично сформувати запит і направити його на електронну пошту управління. Відповідь вона отримає протягом 5 робочих днів.
«Станом на 1 червня в цю систему введено більше 8 тисяч документів. Також цього року оприлюднено понад 300 документів, пов'язаних з діяльністю облдержадміністрації, а також 201 розпорядження з основної діяльності, 132 з кадрових питань та 13 розпоряджень з адміністративно-господарської діяльності. За 5 місяців поточного року до облдержадміністрації надійшло 311 запитів на інформацію, які були своєчасно розглянуті», – повідомив Дмитро Ястрєбов.