Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

У роботі реєстраційної служби буде наведений порядок

У роботі реєстраційної служби буде наведений порядок

Сьогодні в ході засідання колегії Харківської облдержадміністрації голова ОДА Михайло Добкін акцентував увагу членів колегії на необхідності наведення порядку в роботі реєстраційної служби в області. «З 1 липня набувають чинності зміни до законодавства, згідно з якими реєстраційна служба отримує величезний набір повноважень, які вони повинні реалізовувати і вирішувати проблеми людей. Сенс, який закладався в створення окремої реєстраційної служби, був зрозумілий і простий: щоб людина в «одному вікні» могла без проблем отримати той документ, який йому потрібен, зареєструвати право власності на нерухомість або отримати довідку. Те, що я сьогодні почув від керівників органів місцевого самоврядування, членів колегії, дає мені підстави стверджувати, що реєстраційна служба в області не працює. Відповідно, не зможе справлятися з поставленими завданнями. Тому нам потрібно терміново виправити ситуацію», - сказав Михайло Добкін.

Голова Харківської ОДА дав доручення своїм профільним заступникам вивчити дане питання і підготувати всі необхідні матеріали, щоб через два тижні на позачерговій колегії ХОДА розглянути питання роботи реєстраційної служби.

«Ми торік, вирішуючи питання з видачею земельних актів, змогли видати тисячі актів людям, які чекали по 4,5,6 років. Сьогодні ці люди, пройшовши одне коло пекла, побачивши, що можна добитися справедливості, знову стикаються з несправедливістю. Цього не повинно бути», - додав Михайло Добкін.