Харківська обласна державна адміністрація

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА
ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

У Харківській області створено «гарячу лінію» з питань медико-соціального обслуговування

30 квітня 2013 | 13:50

На базі харківського Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф відкрита «гаряча лінія» Департаменту охорони здоров'я Харківської облдержадміністрації. Жителі області можуть цілодобово отримати будь-які консультації, що стосуються медико-соціального обслуговування, за телефонами (057) 712-01-91 та 704-72-94. Як повідомив головний лікар Обласного центру здоров'я Володимир Святаш, ще одна «гаряча лінія» Департаменту охорони здоров'я ХОДА почне працювати з 7 травня 2013 року на базі Обласного центру здоров'я. На будь-які запитання громадян фахівці Центру будуть готові відповісти по телефону (057) 705-31-52 щодня з 9.00 до 18.00, крім вихідних і святкових днів.

«Часто люди, зіткнувшись з тією чи іншою проблемою в системі охорони здоров'я або соціального захисту, просто не знають, куди і до кого звернутися. Іншим, наприклад, в силу освіти або віку, важко викласти свої думки на папері. У кожному разі, людині простіше зателефонувати і розповісти про свої проблеми напряму – таку можливість кожному жителю нашої області та надає сьогодні Департамент охорони здоров'я ХОДА», – підкреслив Володимир Святаш.

Довідка: «Гаряча лінія» Департаменту охорони здоров'я Харківської облдержадміністрації створена на підставі наказу Міністерства охорони здоров'я України від 10.04.2013 № 292 «Про модернізацію роботи системи телефонної «гарячої лінії» Міністерства охорони здоров'я України» та з метою забезпечення оперативного реагування на звернення громадян.

Теги: «гаряча лінія»

Версія для друку Поділиться:


Вверх