Міністерство доходів і зборів має стати надійним, стабільним і прогнозованим партнером для платників податків
Про це сьогодні під час брифінгу в ході робочого візиту у Харківську область заявив Міністр доходів і зборів України Олександр Клименко. «Наше відомство буде розвиватись як сервісна служба. 2012 рік дуже яскраво підтвердив нашу тезу щодо переходу від фіскального органу до сервісної служби. Перш за все, це впровадження нових електронних сервісів, дистанційне обслуговування платників податків, зменшення кількості перевірок, постійний конструктивний діалог з бізнес-спільнотою. Як наслідок цієї роботи, ми бачимо дуже стрімке зростання довіри до податкової служби. Ми були в п’ятірці країн-лідерів щодо позитивної динаміки змін. Митні процедури ми також сьогодні автоматизуємо. Ми вже закінчили п’ятирічну стратегію розвитку податкової служби. Тепер розробляємо стратегію розвитку митної служби. Я вважаю, що за досить невеликий час на базі цих двох фундаментальних документів з’явиться концепція розвитку Міністерства доходів і зборів, яка буде зрозумілою для платників податків і зможе охопити всі нагальні проблеми. Все буде налаштовано на сервіс для платника податків. Цей тренд буде ключовим до 2018 року», - сказав Олександр Клименко.