Мешканці області, які незадоволені якістю надання екстреної медичної допомоги, можуть звернутися на «гарячу» телефонну лінію
Як повідомив сьогодні на прес-конференції заступник голови Харківської облдержадміністрації Ігор Шурма, Міністерством охорони здоров’я України розроблені відповідні протоколи надання екстреної медичної допомоги. «Тобто лікар має надавати допомогу за певним стандартом. Підхід, звичайно, повинен бути індивідуальний, але є протокол, стандарт - необхідний перелік маніпуляцій, процедур та медикаментів, які при тій чи іншій ситуації потрібно надати. Сьогодні підстав для відмови пацієнту у наданні пацієнту допомогу відповідно до протоколу немає, адже бригади екстреної допомоги забезпечені всіма необхідними медикаментами», - зазначив Ігор Шурма.
Він також підкреслив, що у випадку відмови бригад екстреної медичної допомоги надавати допомогу відповідно до протоколів, мешканці області можуть поскаржитися на «гарячу» телефонну лінію за номерами: (057) 712-01-91 та 704-72-94.