За час роботи сервісного центру ГУ МВС України у Харківській області до нього надійшло 66 заяв по лінії управління ДАІ
Сьогодні під час відеоконференції з роз’яснення та обговорення пріоритетів урядової політики, цілей і змісту соціально-економічних реформ мова йшла про стан реалізації соціальних ініціатив Президента України та дерегуляції у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху. «У минулому році відповідно до доручення Президента України з метою надання якомога ширшого кола адміністративних послуг органами МВС в одному місці, для зручності громадян було проведено експеримент із створення в деяких обласних центрах сервісних центрів. Сподіваємось, що цей експеримент буде мати позитивний результат, і робота таких центрів буде організована у всіх областях України», - сказав начальник Департаменту Державтоінспекції МВС України, генерал-майор міліції Валерій Лозовий.
У сервісному центру ГУ МВС України у Харківській області працюють 4 підрозділи, які надають послуги з реєстрації та перереєстрації транспортних засобів, приймання іспитів, обміну посвідчень водія, погодження маршрутів руху транспортних засобів з перевезення небезпечних вантажів, видачі паспортів та ін.
За словами заступника начальника Управління ДАІ ГУ МВС України у Харківській області – начальника відділу організації дорожнього руху, підполковника міліції Артура Побережця, за час роботи сервісного центру до нього надійшло 66 усних заяв по лінії Управління ДАІ та 11 письмових заяв по лінії Управління громадської безпеки.