Головна мета створення транспортно-логістичного кластера - ефективне переміщення товарів і пасажирів у просторі
Головна мета створення транспортно-логістичного кластера - ефективне переміщення товарів і пасажирів у просторі. Про це повідомив сьогодні в ході засідання робочої групи «Підвищення конкурентоспроможності промисловості, транспорту і зв'язку» Харківського регіонального Комітету з економічних реформ начальник ДП «Південна залізниця» Віктор Остапчук. За його словами, виділено 6 критеріїв, які характеризують цей стан: швидкість, надійність доставки вантажів і пасажирів, обгрунтованість тарифів, рентабельність перевезень, обсяг перевезень, забезпеченість IT-технологіями процесів перевезення.
«Транспортно-логістичний вузол дозволить об'єднати всі вантажні перевезення в одному місці, оптимізувати час обробки товарів і весь спектр глобальних бізнес-послуг. Важлива характеристика великого розподільного центру - можливість обробляти вантажі, доставляти громадян різними видами транспорту: автомобільним, залізничним, повітряним, забезпечити якість і комфорт перевезення пасажирів. На основі аналізу, проведеного з метою визначення етапу участі Південної залізниці у розвитку транспортно-логістичного спрямування, визначено перелік робіт і послуг, характерних для транспортно-логістичної інфраструктури. Ми бачимо перспективний напрямок розвитку послуг у сфері залізничних перевезень», - зазначив він.