На Харківщині розпочав роботу пункт видачі сертифікатів «електронних ключів»

У Харкові за адресою: Держпром, 6 під’їзд, 2 поверх, кімната 121, розпочав роботу пункт реєстрації користувачів посиленого сертифікату електронного цифрового підпису при ДПС у Харківській області. Як повідомляє податкова служба, процедура отримання сертифікату «електронного ключа» триває 15 – 25 хвилин в залежності від кількості отриманих сертифікатів та швидкості електронного зв’язку. Для того, щоб отримати сертифікат, платнику податків потрібно звернутися до пункту з власним носієм для електронної інформації.
Повний перелік необхідних документів, зразок заповнення заяви та іншу необхідну інформацію можна знайти на сайті Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДПС http://www.cskidd.gov.ua.
Сертифікат «електронного ключа» використовується для надання звітів засобами телекомунікаційного зв’язку та реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних. При цьому, якщо платник податків вже отримав «електронний ключ» в інших акредитованих Центрах, він може їх використовувати і в подальшому.