«Київстар» розпочав довгострокову програму «Безпека дітей в інтернеті»
Сьогодні на прес-конференції в Харкові кампанія «Київстар» презентувала власну всеукраїнську соціальну рекламну компанію з безпеки дітей в Інтернеті. В ній взяли участь начальник служби у справах дітей ХОДА Тетяна Печерських, головний спеціаліст Департаменту освіти Харківської міської ради Оксана Дегтярьова і дитячий психолог Марина Юшко. За даними Інтернет Асоціації, сьогодні в Україні понад 8 мільйонів користувачів - це діти та підлітки. Які сайти відвідують їхні діти відстежують тільки 18% батьків. У той же час підлітки активно спілкуються в соціальних мережах, нерозважливо поширюючи особисту інформацію: 46% - вказують номер мобільного телефону, 36% повідомляють домашню адресу, 75% дітей приховують від батьків зустрічі зі своїми он-лайн знайомими. За словами Тетяни Печерських, згідно з Конвенцією про права дитини, діти повинні рости в безпечному суспільстві. «По-перше, мається на увазі безпечний інформаційний простір. Сьогодні в корені змінилася система виховання дитини.
Колись існував класичний трикутник школа-сім'я-громадськість. Зараз батьки більше часу приділяють своїй кар'єрі, роботі, а діти частіше залишаються самі. На першому місці будь-якої інформації, яка поширюється для дітей через інтернет-сайти, повинна стояти психологічна безпека дитини. Тому такі соціальні проекти дуже потрібні і корисні, і для дитини і для батьків»,-підкреслила начальник служби у справах дітей ХОДА.
Довідка.
Кампанія «Київстар» реалізує програму «Безпека дітей в Інтернеті» вже більше 4 років. За цей час створено «білий список» сайтів для дітей, впроваджена унікальна на телеком-ринку соціальна послуга «Батьківський контроль» для безпечного виходу в Інтернет з мобільного телефону. Спільно з експертами Інституту психології ім. Г.С. Костюка розроблено посібник для батьків, разом зі шкільними вчителями створені методичні та навчальні матеріали з викладання онлайн-безпеки для школярів.