ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА
ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

Впровадження електронного документообігу дасть можливість виключити втрату будь-якого документа або звернення людини

28 лютого 2012 | 11:04

Про це під час ефіру програми «Від влади до громади» на обласному радіо сказав голова Харківської обласної державної адміністрації Михайло Добкін. «Я вважаю, що за електронним документообігом майбутнє. Я, будучи ще міським головою, разом з тоді ще секретарем міської ради Геннадієм Кернесом, доручив розробити, а потім впровадив у Харківській міській раді електронний облік документообігу. Це дозволило нам повністю знати всю кореспонденцію, яка приходить, виключити втрату будь-якого документа або будь-якого звернення людини до органів місцевого самоврядування і в рази наблизитися до тих стандартів, які зазвичай пред'являють жителі серйозних мегаполісів до місцевої влади. Тому я не на словах, а на ділі знаю, наскільки важливо користуватися всіма тими сучасними новаціями в плані обліку, зберігання та обігу документів, які сьогодні створені і давно використовуються в сильних економічних державах», - зазанчив він.

За словами Михайла Добкіна, деякі області в Україні, Чернівецька і Дніпропетровська, серйозно наблизилися до створення системи електронного документообігу.

«Надалі на їх прикладі держава зможе виробити офіційну модель для всіх регіонів Україні. Тоді, при належному фінансуванні, ми могли б впровадити цю систему в Харківській області», - зазначив голова ХОДА.

Теги: документообіг добкін

Версія для друку Поділиться:


Вверх