У 2011 році до всіх гілок влади Харківської області надійшло 222 447 звернень
Згідно з довідкою про підсумки роботи зі зверненнями громадян, у 2011 році до всіх гілок влади області надійшло 222 447 звернень, що на 2,7% більше попереднього року. Із загальної кількості 81 176 звернень надійшло поштою, 141 271 - на особистому прийомі. До обласної державної адміністрації за звітний період надійшло 8812 звернень, що на 13,1 % більше, ніж у 2010 році; у тому числі 3630 звернень – на особистому прийомі, поштою – 5182.
Особлива увага приділялася вирішенню проблем, з якими зверталися ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. 26,7 % звернень надійшло від зазначених категорій населення.
Відмічається збільшення кількості колективних звернень на 12,8 %. Усього в листах порушено понад 230 тис. різноманітних питань. Найголовнішими залишаються питання комунального господарства (23,6 %), аграрної політики та земельних відносин (23,0 %), соціального захисту (13,8 %), житлової політики (10,2 %).
Для надання кваліфікованої допомоги громадянам з правових питань в обласній державній адміністрації, районах області та містах обласного значення створено належні умови для організації особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги. Крім цього, жителі області мають можливість звернутися на сайт облдержадміністрації, отримати відповідь на будь-яке питання щодо шляхів його вирішення.