В Україні вибудовується вертикаль контактних центрів
Про це під час ефіру програми «Ранковий ексклюзив» на обласному радіо сказав заступник голови - керівник апарату ХОДА Василь Хома. «У нас століття науково-технічного прогресу, і ми повинні перейти до більш технічних засобів зв'язку. Наприклад, Інтернет. В області дуже багато людей, які користуються Інтернетом і мають можливість електронною поштою надіслати звернення до урядового контактного центру. Створення такого контактного центру дозволить громадянинові по одному номеру відправляти свої звернення. В цьому центрі будуть оброблятися ці звернення, будуть консультувати юристи і аналітики, або, якщо це складні питання, які вимагають більш серйозного розгляду, будуть направлятися у відповідні органи - структурні підрозділи обласної адміністрації, територіальні або правоохоронні органи», - сказав він.
Також, за словами Василя Хоми, контактний центр буде здійснювати контроль за оперативністю і якістю розгляду звернень громадян.
«Це буде не просто структура, яка приймає і направляє звернення громадян. Це технічна функція, яку може виконувати будь-який орган. Завдання і урядового, і регіонального контактного центру - не тільки приймати звернення, але і контролювати своєчасність і якість реагування на ці звернення. Вибудовується вертикаль: є урядовий контактний центр, будуть створені регіональні контактні центри на рівні областей. Буде збудована єдина система обміну інформацією, ця система буде захищена, тому що буде відповідна процедура роботи з персональними даними», - додав Василь Хома.