Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Харківський регіональний контактний центр буде приймати від громадян звернення з будь-яких питань

Харківський регіональний контактний центр буде приймати від громадян звернення з будь-яких питань

Як наголосив сьогодні під час програми «Ранковий ексклюзив» на обласному радіо заступник голови - керівник апарату ХОДА Василь Хома, в Харківський регіональний контактний центр зможе звернутися будь-який громадянин з будь-якого питання, що його хвилює. «Президент України Віктор Янукович наголошує, що представники влади всіх рівнів мають покращити безпосередній діалог з громадянами. Коло питань, з якими до контактного центру зможе звернутися громадянин, нічим не обмежене. Контактний центр для того і створюється, щоб громадянин звернувся туди, там прийняли звернення, яке відразу ж відправляється електронною поштою до відповідного органу, який вже повинен реагувати», - повідомив Василь Хома.

За його словами, розглядатися будуть навіть анонімні звернення.

«Згідно із Законом про звернення громадян анонімні звернення не розглядаються, але ми повинні їх брати до уваги. Іноді виникають ситуації, коли громадянин з тих чи інших причин не може вказати ні своє ім'я, ні своє прізвище, але його інформацію ми повинні перевірити, і якщо вона підтвердиться, вжити відповідних заходів. Інша справа, що ми не можемо цьому громадянину відповісти, оскільки немає зворотного зв'язку», - підкреслив Василь Хома.