Харківський регіональний контактний центр дозволить підвищити оперативність реагування на звернення громадян
Як наголосив сьогодні під час програми «Ранковий ексклюзив» на обласному радіо заступник голови - керівник апарату ХОДА Василь Хома, робота Регіонального контактного центру дозволить значно швидше вирішувати проблеми, з якими громадяни звертаються до органів влади. «Зараз громадянин, який хоче звернутися до влади, пише лист, який поштою доставляється в орган влади, там розглядається і через деякий час, найчастіше це 30 днів - він повертається. В умовах роботи Регіонального контактного центру за коротким телефонним номером громадянин телефонує і розповідає, що його турбує. Ця інформація заноситься в комп'ютер і оперативно передається в той орган, у компетенції якого знаходиться дане питання. Таким чином скорочується час руху інформації від громадянина до органу влади і, відповідно, оперативно вирішуються проблеми», - підкреслив Василь Хома.
За його словами, більш тісний контакт влади і громадян дозволить значно підвищити довіру людей до керівництва країни в цілому і регіону зокрема.
«Створення контактного центру покликане підвищити рівень довіри громадян до органу влади. Якщо питання будуть розглядатися оперативно і будуть вирішуватися питання громадян - люди будуть бачити реакцію влади, і таким чином буде зростати довіра до неї», - зазначив Василь Хома.