Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Харківський регіональний контактний центр дозволить підвищити оперативність реагування на звернення громадян

Харківський регіональний контактний центр дозволить підвищити оперативність реагування на звернення громадян

Як наголосив сьогодні під час програми «Ранковий ексклюзив» на обласному радіо заступник голови - керівник апарату ХОДА Василь Хома, робота Регіонального контактного центру дозволить значно швидше вирішувати проблеми, з якими громадяни звертаються до органів влади. «Зараз громадянин, який хоче звернутися до влади, пише лист, який поштою доставляється в орган влади, там розглядається і через деякий час, найчастіше це 30 днів - він повертається. В умовах роботи Регіонального контактного центру за коротким телефонним номером громадянин телефонує і розповідає, що його турбує. Ця інформація заноситься в комп'ютер і оперативно передається в той орган, у компетенції якого знаходиться дане питання. Таким чином скорочується час руху інформації від громадянина до органу влади і, відповідно, оперативно вирішуються проблеми», - підкреслив Василь Хома.

За його словами, більш тісний контакт влади і громадян дозволить значно підвищити довіру людей до керівництва країни в цілому і регіону зокрема.

«Створення контактного центру покликане підвищити рівень довіри громадян до органу влади. Якщо питання будуть розглядатися оперативно і будуть вирішуватися питання громадян - люди будуть бачити реакцію влади, і таким чином буде зростати довіра до неї», - зазначив Василь Хома.