Однією з основних задач Єдиного дозвільного центру є повна віртуалізація процесу отримання та видачі документів дозвільного характеру
Як сказала під час прес-конференції на тему "Видача дозвільних документів за принципом єдиного вікна" заступник директора Департаменту підприємництва та споживчого ринку - начальник управління підприємництва та дозвільних процедур Харківської міської ради Тетяна Чечетова-Терашвілі, одним з основних завдань дозвільного центру є повна віртуалізація процесу отримання та видачі документів дозвільного характеру. «На даний момент перший етап віртуалізації - електронний документообіг, вже реалізований. Другий етап - можливість суб'єкту господарювання подати документи в електронному вигляді, з електронним цифровим підписом, який видають спеціально акредитовані центри, ще на стадії реалізації», - зазначила вона.
Крім цього, Тетяна Чечетова-Терашвілі підкреслила, що робота дозвільних центрів забезпечує і полегшує шлях отримання дозволу для суб'єкта господарювання. У першу чергу, значно мінімізуються витрати часу суб'єкта господарювання на ходіння по інстанціях, тобто він приходить в одне місце, подає документи одній людині, потім приходить і забирає їх.
«Мінімізується часовий період проходження цих документів по інстанціям за рахунок повної автоматизації процесу і за рахунок нівелювання тих процедур, які були раніше. Також це дозволяє суб'єкту господарювання завчасно планувати свою господарську діяльність, так як він знає коли отримає документ дозвільного характеру. Наша задача - контролювати терміни видачі документів дозвільного характеру», - додала Тетяна Чечетова-Терашвілі.