Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Центральний офіс: успішний податковий тренд буде працювати за принципом «all inclusive»

Центральний офіс: успішний податковий тренд буде працювати за принципом «all inclusive»

Уряд України 18 січня 2012 р. постановою КМУ №42 утворив окружну державну податкову службу - Центральний офіс з обслуговування великих платників податків. Як заявив Олександр Клименко на колегії, що нещодавно пройшла в ДПС, для користувачів загальнонаціонального офісу буде працювати принцип «all inclusive», де будуть зібрані найкращі фахівці, запроваджені найновіші сервісні послуги. Проект такої реорганізації передбачає в подальшому реорганізацію 11 існуючих СДПІ у 6 регіональних відділень. Контроль за процесом супроводження великих платників здійснюватиме Центральний офіс у м. Києві. Для комфорту платників на період адаптації всі 11 територіальних відділень СДПІ залишаться на місцях. 

Стратегічною метою цього проекту є забезпечення адекватності сплати податків і зборів великими платниками податків шляхом удосконалення управлінської структури ДПС, розробки і впровадження нових стандартів адміністрування і надання податкових сервісних послуг за рахунок створення прозорих, рівних умов ведення бізнесу, максимального спрощення бюрократичних процедур, що мінімізує ризики наповнення державного бюджету.
У світовій практиці поширено три основні моделі податкового сервісу: через єдиний офіс з обслуговування великих платників податків; через офіс із регіональними філіями; через декілька автономних спеціалізованих інспекцій.
У 2012 році податкова служба продовжує втілювати в життя прогресивні новітні стандарти адміністрування і податкового сервісу, які мають дистанційний характер.  Повний обсяг інформації тут.