Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Наземним методом у Харкові може бути побудована гілка метрополітену від вул. Одеської до аеропорту

Наземним методом у Харкові може бути побудована гілка метрополітену від вул. Одеської до аеропорту

У ході візиту до м. Дубаї (Об'єднані Арабські Емірати) була досягнута домовленість з однією з компаній-проектувальників Дубайського метрополітену про те, щоб її фахівці ознайомилися з планом розвитку метро міста Харкова і зробили висновок, чи існує можливість будувати частину маршрутів не звичним підземним способом, а пустити його по поверхні. Про це повідомив голова Харківської облдержадміністрації Михайло Добкін.

«Якщо ми прийдемо до такого рішення, як будівництво метро на поверхні, потрібно буде вирішити ряд питань: як вберегти контактний провід та шляхи від снігу, від обмерзання, як зробити метро безпечним для інших учасників дорожнього руху, і як уникнути проблем з рухомим складом з-за різкого перепаду температур. Різкий перепад при переході поїзда з теплого підземного тунелю в більш холодне навколишнє середовище негативно позначається на стані рухомого складу, і, в першу чергу, електроніки», – зазначив губернатор.

Михайло Добкін повідомив, що в даний час в Харкові можна розглядати будівництво наземним способом гілки метрополітену в напрямку Харківського аеропорту.

«Я бачу поки що єдине місце застосування дубайського досвіду - це будівництво метро від Одеської до аеропорту, хоча там теж є свої проблеми із розташуванням опор і конструкцій, по яких метро буде пересуватися уздовж пр. Гагаріна. Це було б дуже зручно – люди з будь-якого кінця міста Харкова могли б дістатися безпосередньо до аеропорту, не наймаючи таксі, не створюючи пробок і не витрачаючи зайві гроші», – підбив підсумок губернатор.