Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Дубаї діляться своїм досвідом будівництва метрополітену

Дубаї діляться своїм досвідом будівництва метрополітену

Сьогодні голова ХОДА Михайло Добкін у складі української делегації на чолі з Віце-прем'єр-міністром України - Міністром інфраструктури України Борисом Колесніковим бере участь у м.Дубаї (ОАЕ) в семінарі з питань проектування, будівництва та розвитку метрополітену. Досвід Дубаї з будівництва метрополітену є надзвичайно цікавим для України: за рекордно короткі терміни і в умовах світової економічної кризи владі ОАЕ вдалося побудувати найсучаснішу систему метрополітену з повністю автоматичним управлінням. А потреба в будівництві метро в Дубай аналогічна з Україною - необхідність розвантажити місто від зростаючого потоку автомобілів та заторів на автошляхах.

За словами Віце-прем'єр-міністра, за 5 років в Дубаї побудовано стільки кілометрів метро, стільки не побудувала вся Україні за 50 років. При цьому будівництво наземних гілок метро в 6-7 разів дешевше, ніж підземне,а за своїми споживчими якостями воно набагато ефективніше сучасного метрополітену. Використовувати досвід будівництва метро в Дубаї найбільш доцільно там, де немає історичного центру - наприклад, у спальних районах Дніпропетровська, Донецька. «Вихід на поверхню - єдиний швидкий і економічний шлях розвитку метрополітену», - зазначив Борис Колесніков.

За прогнозами Департаменту громадського транспорту Дубаї, метрополітен здатний перевозити в середньому до 1,2 млн. пасажирів на добу - тобто, до 360 млн. пасажирів в рік. При цьому частина автобусних маршрутів в Дубаї, в першу чергу - в «спальних» районах міста, прокладено таким чином, щоб здійснювати максимально зручне транспортування пасажирів до станцій метро. Аналогічну схему, на переконання Віце-прем'єр-міністра України, необхідно розвивати і в Україні (за матеріалами Урядового порталу).

«Ми ознайомимося з досвідом будівництва метро, яке працює виключно по поверхні, і подивимося, чи можливо застосовувати такі технології у нас. З одного боку, будівництво метро під землею вирішує багато проблем, але при такій високій витратності цього методу, треба вивчати й інші можливості», - сказав голова ХОДА Михайло Добкін.